خامنه ای به گا رفت


همین الان13 ابان 1388 ساعت 3 بعد اظهر از تظاهرات از خیابان  هفت تیر میام از ساعت 10:30 که من اونجا بودم درگیری بود تمام تلفن های همراه رو تو اون منطقه قطع کرده بودن من حدود 1000 تا بسیجی مفت خور دیدم حدود 100 تا ماشین پلیس از ضد شورش بگیر تا شخصی. درگیریهای خیابانی به حدی بود که نیروهای بسیج وحشیانه حمله میکردن به مردم اونیکه من با چشمام دیدم رو تعریف میکنم. یه خانم من دیدم ما تازه رسیده بودیم حدود 50 سال نصف صورتش پر خون بود اصلا دیده نمیشد حمله بسیجیها شروع شده بودگاز اشک اور حدود 3 تا فقط اونجایی که من بودم زدن ما قصدمون هفت تیر بود ولی اینقدر حمله کردن ما رفتین بالاتر خیابان غفاری به سمت بالا تقاطع بیمارستان ورادیلوژی جم این جا بود که من برای بار چندم فهمیدم ایران شده فلسطین وقتی حمله کردن به ما  چون ما داشتیم شعار میدادیم حدود 50 تا موتور سوار نیروهای ضد شورش بالا و پایین کوچه حجت سنگ ریخته بودیم وقتی از وسط اومدن خفت شدن من و بچه ها از پایین کوچه بقیه از بالا سنگ میزدیم به اونا اونا گاز اشک اور ویه ماده فقط رنگی که من تا حالا ندیده بودم اتیش روشن کرده بودیم اومدن برن به سمت بالا از پشت سنگ بارون کردیم اونا رو من خودم سنگی که زدم دقیقا خورد تو کمر یکیشون  تا گاز اشک اور بعدی رو ز یکی از بچه ها رفت اونو پرت کرد طرفشون همه فریاد میزدن الله اکبر زیاد تر  حدودا در پارکینگ 5تا خونه باز بود از عمد باز گذاشته بودن فرار کردیم تو پارکینگ بچه ها از تو پارکینگ سنگ میزدن اون حروم زاده ها هم سنگ میزدن تو پارکینگ من چشمام جایی رو نمیدید همین طور اشک میومد چون ماسک نداشتم و حدو 3تا گاز اشک اور زدن تو کوچه دمش گرم صاحب اون خونه برای ما روزنامه اورد اتیش زد  حالم بهتر شد .این خلاصه ای بود از تظاهرات خیابانی ما تو روز 13تعداد کسایی رو که زدن به قصد کشت  و فقط من دیدم حدو 15 الی 20 نفر بود که اگر ازادشون هم کنن من فکر نکنم درست  بشن در ضمن بسیجی ها رو با اتوبوس اورده بودن تو خیابونا میگردونن که بگن مردم زیاد اومده بودن البته بگذریم از کیک و ساندیسی که به شون میدادن ودم ظهر غذا خیلی جالب بود تو این درگیری ها با غذاشون مز هم اندازه کله من بهشون دادن البته  با نوشابه.

 

24aef3fc28050c خامنه ای قاتل

 

اینم از نظام ولی فقیه واسلام

 

مرگ بر خامنه ای

 

کروبی بت شکن بت بزرگ رو بشکن

 

مرگ بر دیکتاتور

 

 

 

 

 

 

بیان دیدگاه